09126081442
info@digihonar.com
lock
ورود کاربران
خانه
تاریخ نگارگری
در ایران
در جهان
مکاتب نگارگری
مکتب بغداد (عباسی)
مکتب تبریز اول (ایلخانی، مغول)
مکتب شیراز اول
مکتب جلایریان
مکتب شیراز دوم
مکتب هرات (تیموری)
مکتب تبریز دوم (صفوی)
مکتب گورکانیان هند
مکتب قزوین
مکتب اصفهان
مکاتب زندیه و قاجار
بلاگ
بررسی بهشت در اسطوره های زرتشتی
مطالعه ویژگی های طبیعت پردازی نگاره های سبک اروپایی در مرقع گلشن
تحلیل نشانه شناختی نگاره ای از کشتن اژدها توسط اسفندیار
بررسی تحلیلی ویژگی های منظره پردازی نگاره های سبک هندی در مرقع گلشن
سبک های تصویری غالب در نگاره های مرقع گلشن
زنان مسلط بر اجتماع در نقاشیهای ترکیبی صفوی
مطالعه ویژگی های منظره پردازی نگاره های سبک ایران و هند در مرقع گلشن
رابطه بینامتنی حکمت شاعرانه صائب و نگارگری مکتب اصفهان
گالری
نگاره های شاهنامه بایسنقری
نگاره های کلیله و دمنه
نگاره های خاوران نامه
نگاره های ظفرنامه تیموری
نگاره های پنج گنج جامی
نگاره های خمسه نظامی
نگاره های گلستان سعدی
نگاره های بوستان سعدی
فروشگاه
نگاره ها
نگاره های سبک معاصر
نگاره های مکاتب گذشته
ثبت سفارش
درباره ما
تماس با ما
فارسی
محصول
به سبد خرید شما اضافه شد.
مقاله 3
Visits: 1
دیدگاهتان را بنویسید
لغو پاسخ
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند
*
این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
فرستادن دیدگاه
Δ
جستجو برای:
نوشتههای تازه
فراخوان شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر سال ۱۴۰۲
نمایشگاه استاد بهرام مهربان کردستان
نمایشگاه زرنگاران خورشیدوش
برگزاری نمایشگاه
توجه به «پیوستگی هنری» در تابلوی “بنای فرهنگ”
آخرین دیدگاهها
adminmojgan
در
The sitting woman
parsdemo
در
Young man with wine cup
mehdi
در
The sitting woman
بایگانیها
نوامبر 2023
اکتبر 2023
سپتامبر 2023
آوریل 2013
دستهها
اخبار
بلاگ
گالری
مکاتب نگارگری
اطلاعات
ورود
خوراک ورودیها
خوراک دیدگاهها
وردپرس
keyboard_arrow_up
فهرست